Yamaha XVS 650A
Elfogultság nélkül KIRÁLY ...
Manapság egyre nagyobb köbcentis gépek hagyják el a szalonokat és ezekhez egyre nagyobb tömeg is társul, de nem feltétlenül kell nekünk egy félmázsás chopperen utaznunk.
Első indítás után kicsit furcsa, hogy a v2-es motor hangját nem nagyon hallom. Ez mondjuk lehet előny is amikor az ember éjszaka megy haza és nem akarja felverni a szomszédokat, de szerintem egy ilyen jellegű motorhoz hozzátartozik egy jellegzetes hang is.
Kinézetre első látásra szerelem! Gyönyörű darab! Egyedi villák és sárvédők, a rendkívül méretes fényszóró és a mélyre lenyúló sárvédő remek klasszikus stílust képviselik. A hozzátartozó dupla ülés rendkívül tetszetős, és kényelmes is. A leghosszabb táv amit egy szuszra mentem vele megállás nélkül, 150 Km volt. Ez idő alatt semmi panaszom nem volt a kényelemre. Nagyon sok a motoron a csillogó-villogó krómos alkatrész ami szintén megragadja a szemet. A tükröktől az index búrákig minden ragyog. Ennek ellenére a lábtartókon lévő műanyag kicsit nekem nem illik a képbe, de lehet hogy valakinek pont így tetszik.
|
|
A DS Classic a maga 229 Kg -jával nem nehéz, az utakon rendkívül jól kezelhető, a kanyarok is könnyen vehetők, és még városban is tökéletesen lehet vele lavírozni. A motor nem tűnt egy erőgépnek, de azért elég szépen lehet vele haladni. A kardán hajtás miatt rendkívül kis karbantartás igénye van. A váltó nagyon finoman működik, és kényelmi szempontból sem utolsó. Aki úgy érzi a felfelé váltást megoldhatja a sarkával is. A lámpája sötétben tökéletesen bevilágítja az utat ahogy kell. A visszajelző ledek és a kilométer óra a tankon kapott helyet, az üzemanyagszint jelzőt kicsit hiányoltam.
Összegzésként ez egy gyönyörű és szuper darab, aminek rendkívül kis szerviz igénye van, nagyon kényelmes, és nagyon jó ellátottsága van a mindenféle kiegészítők terén. A 2 millió forintos ára talán nem a legolcsóbb, de ezért az árért egy szuper járgányt kapunk.
|
|
Technikai Info |
|
|
|
Motortípus: négyütemű, levegőhűtéses, SOHC, V-2
Hengerűrtartalom: 649 ccm
Maximális teljesítmény: 29,4 KW (40 HP)@ 6500 fordulat
Maximális nyomaték: 50,9 Nm (5,1 kg-m) @ 3000 fordulat
Váltórendszer: Vonóékes, 5sebességes
Végső hajtás: Kardánhajtás
Üzemanyagtank kapacitás: 16 literes tartalék: 3liter
Ülésmagasság (mm): 710mm
Tengelytáv (mm): 1625mm
Saját tömeg (kg): 229
|
|
|