Harley 2007
Szerintem sznoboknak .......
Új blokk és öt új modell a Harley-Davidsontól
Szerző: Motomix
A Harley megnövelt lökettérfogatú 1587 kcm-es V2-es motorja kerül a 2007-es modellekbe.
A 96-96B jelű motorok a Softail, Dyna és Touring típusokba kerülnek, amelyeket a 2006-os Dyna-kon debütált hatsebességes cruise drive váltóval szerelnek. A Softail és VRSC család 2007-ben további két-két modellel gyarapszik.
A gyár a beömlőkön és a kipufogórendszeren is jelentős módosításokat hajtott végre, amely több lóerőt, nyomatékot és még egyedibb hanghatást eredményezett. A motor a szigorú európai zaj és emissziós előírásoknak is megfelel, de rengeteg munkát fektettek abba, hogy megfelelően integrálják az újításokat a klasszikus Harley megjelenéshez. "Nem volt egyszerű feladat, hiszen nemcsak a teljesítmény, a hang, a megjelenés volt meghatározó, hanem az eredeti Harley-s életérzés sem szenvedhetett csorbát"- mondta Bill Davidson elnök.
Az új levegő-olaj kombinált hűtésű blokk, az új váltóval egyesülve 19%-kal több nyomatékot produkál. Hatodik fokozatban, nagy sebességnél 11 %-kal alacsonyabb a fordulatszám, ami jelentős üzemanyagmegtakarítást ígér. Az FLSTF Fat Boy is teljesen megújul, 200-as hátsó gumit, új felniket és átdolgozott külsőt kap.
A vízhűtéses VRSC Powercruiserek két új taggal bővülnek. A VRSCDX Night Rod Special különleges stílust hoz a kategóriába. A limitált kiadású VRSCX még több lóerejét, speciális Drag-bike stílusását és a különleges fényezését a NHRA gyorsulási bajnok Screamin' Eagle/ Vance & Hines versenycsapattal közösen dolgozták ki.
A 883-as és 1200-es Sportsterek benzin-befecskendezéssel érkeznek 2007-től. Az új generációs Sportster-eken lecsökkentették a kuplung és fékkar működtetéséhez szükséges erőt. Az ülésmagasság az XL 883 Low Sportsteren további 19 mm-rel csökkent. A Harley-Davidson európai modelljei speciális, gyári riasztórendszerrel érkeznek.
|