A 2007-es, teljesen átdolgozott Kawasaki Z1000 technikai információi még titkosak a hivatalos bemutatóig, de ha közelről szemügyre vesszük a képeket...
...észrevehetünk pár érdekes és nagyon szép részletet. Tehát helyettünk most
beszéljenek inkább a képek!
Az első eléggé árnyékos, ezért nem igen lehet kivenni túl sok mindent, viszont az első sárvédőre pillantva azonnal kiderül:
az új Z1000 ABS-szel is rendelhető lesz. A kipufogó érdekes megafon formája itt még nem egészen érvényesül. Érdemes még megfigyelni az
első radiálisan rögzített Nissin féknyergeket, a farokidom alján a kis domborulatokat (utángyártott index-hely?), a szép
hullámos féktárcsákat elöl-hátul és a kuplung dekli extrém formáját.
A másodikon szemből csodálhatunk.
Háromcsavaros alsó villahíd és radiális fék munkahenger mint egy komoly sportmotoron, agresszív fejidom, új formájú tükrök, ER-6 szerű, új oldalidomba ágyazott irányjelzők. De ez a csoda-kipufogó még itt sem fedi fel magát teljesen...
Nos, most lehet jól szemügyre venni a kipufogót! Az első képen is látszódott már, de ezen a leghangsúlyosabb:
a váz merevítve van a fő gerinc és a bölcső csövek között. Csak nem azért, mert a ZX-10R blokkja túl erős? Vessetek itt egy pillantást még a műszerfalra! Rájöttek, hogy a folyadékkristályos fordulatszámmérő leolvashatatlan, így visszatértek az analógra. Szebb is sokkal.